“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

bismillah

sudah lame aku tak mengapdet something kat sini. busy kesane kemari. anak yang tu sakit yang ni demam, cewah.

kau,aku,kite. kalau tak buat salah takkan nye nak rase berjaye. ye dok?
so hari ni aku nak story something. aku ni kalau nak kire berjaye memang haram laaa banyak yang gagal. tapi bukan semuaa orang yang bleh rase nikmat gagal,nikmat mengalir airmate sakit kegagalan tu. bukan aku nak suruh kau gagal. bukan. tapi kat sini aku nak cakap, Allah ajar dekat situ, erti sabar itu, erti jangan putus asa, erti kegagalan.
dekat sini, kau akan rase Allah itu ade. bile kau berjaye kelak, rase tu sangat lahh nikmat. so kan best gagal. just jangan berenti usahe, Dia tengok usahe kite. semua ini guru kite. for a better life. meaning of life. dunya is not the place for looser.

k,
gtg.
goodluck for final.
Amin.

k dah bai.