“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

100 bende pasal aku

1.aku cepat bosan
2.aku suke budak kecik yang tak menangis
3.kucing aku dulu name bobyaww . dan telah dicuri
4.aku suke minta maaf . (certain orang)
5.aku ego
6.semua keluarge belah mak aku ade 'Nik' dan aku dan adik aku kedua je tade
7.aku sulong
8.aku cepad menangis if aku nak marah
9.aku suke tido
10.selalu comot bile makan eskrem
11.love sweet 
12.suke kaler biru
13.impian aku tyme kecik , aku nak twin (kembar aku)
14.if aku cakap aku sayang , please believe
15.tyme bangun pagi , aku akan bangun dan fikir jap (biarpun tatau pikir ape)
16.addict dengan Bustin Jieber (baca Justin Bieber) suatu ketika dulu
17.tak suke orang cakap besar
18.sangat menyampah dengan orang buat buat sombong
19.aku budak oversea
20.aku minat Cikgu aku kat sekolah rendah (dulu)
21.mostly orang akan panggil aku dengan panggilan 'Umai'
22.aku suke gaduh (dengan certain orang)
23.aku cepat rase bersalah tapi if ego aku lagi tinggi , abaikan .
24.aku suke stalker facebook orang(orang yang aku minat je)
25.sekarang berat aku dah maintain (45kg)
26.addict sangat dengan kaler koko

27.tak boleh buat study group over 4 orang keatas . bising
28.aku lambat 
29.aku takleh study if perut aku belum terisi
30.aku susah nak percaye if orang cakap die sayang
31.dulu aku takut tidur dalam gelap . sekarang tak
32.aku sangat boros
33.aku photogedik :3
34.aku suke gambar
35.aku rajin download picture from Tumblr
36.aku suke watak Hermione
37.dulu aku handal dalam Tae Kwan Do
38.aku budak biase
39.sangat mudah simpati
40.mudah touching
41.aku tak suke peduli hal orang ape orang kate pasal aku
42.jika aku serious , please serious 
43.aku suke main main
44.janji orang , aku sangat ingat
45.dah lame aku tak makan Blueberry Cheese Cake (kenangan)
46.aku takut dengan semut yang banyak
47.aku suke kelajuan
48.kadang kadang aku sangat tenang
49.tak suke senyum if dengan orang jenis sombong
50.aku bukan girlfriend yang baik
51.aku malas memasak , but if ade mood aku masak
52.aku mungkin isteri yang baik . insyaAllah
53.pernah minat Siti Nurhaliza . sekarang tak
54.aku nak sangat kidal macam mak aku
55.i have dimples
56.i love my walkman 
57.i love to sing when i stress (abaikan suare buruk aku)
58.aku tak kaya harta
59.aku sayang adik beradik aku yang ramai itu
60.aku suke trial and error
61.if aku jatuh cinta , aku akan betol betol jatuh
62.kadang kadang aku ni jenis no feeling
63.penyegan
64.aku ade teman yang paling rapat . Nur Hasnida (everything aku share)
65.jika aku berkawan , aku tak suke berkire
66.suke belanje orang tyme aku ade duit
67.sangat setiakawan
68.sedang menunggu Mista Right
69.aku tak suke menunggu
70.aku open
71.aku bukan nerd
72.sentiase mengantuk
73.dulu tak suke bahase arab . sekarang tak
74.paling menyampah bile berkawan , kejap kejap je
75.aku sporting , jangan risau . 
76.tak suke sangat formal
77.tak suke tekanan
78.suke hitam putih
79.suke bergurau
80.if aku senyap , means aku ade prob
81.aku single
82.tarbiah under processing
83.jika aku down , first thing akan jadi , fikiran aku tak betul , then aku akan pikir balik ape yang patot aku buat
84.sepanjang hidup aku , aku tak pernah sampai ke Pulau Langkawi
85.sepanjang hidup aku , aku rase 5% je aku ingat ape yang aku mimpi
86.aku tidur senyap . believe me
87.kadang kadang aku selalu blur
88.if aku rase soalan tak perlu ditanye , fikir logik aku takkan tanye
89.aku selalu lupe apa yang aku nak lupe
90.aku kurang minat main game . sebab tak pernah menang
91.aku tak suke rumit rumit
92.aku suke buat keje simple
93.sangat manja (bertempat)
94.bile au marah , jangan sape sape dekat
95.sangat kalut (bertempat)
96.ta reti menghargai
97.tak faham apekah ikhlas
98.dulu aku nak jadi interior designer
99.aku yakin , aku ade bakat . (ikut la paper semua jadi bakat untuk aku)
100.sebenarnye , aku complicated


okey , aku dah citer hal aku . so , nice to know me ? huh ? mengarut je !

MySpace

okay dah bai!