“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

karisma iv

karisma stand for :




karnival sukan mahasiswa se jordan


tahniah kepada semua pemain pemain yang berjaya dan kepada yang tidak berjaya kalah menang adat perlawanan tapi yang penting kita masih tetap berukhuwwah . dan aku , masih sempat lagi nak mengupdate blog ini . walaupun esok aku ade imtihan bahasa arab (-.-')
act , aku sangat sangat penat . but atleast aku tetap gembira kerana aku secara tak langsung menjayakan program besar besaran yang gemilang ini . selaku media rasmi karisma , bermacam aksi dan gelagat para pemain dapat aku potret . dan bertugas di tempat dimana para vip berada sangat sangat buat aku teruja . ye ah , vip tuu . (bangga jap) main boling dengan mak datin . hahahaha


act , aku shukaa mamat kat tepi tuu

miss jaja 

isteri Dato' Sulaiman

vynci . ntah , aku tatau name ape senarnye

VIP team :B




okay , aku patut kuar lu . arab sana sangat bisinggggggggggg -.-
ade buku untuk aku kerjakan sampai lumat . 
okay dah bai !




p/s : kawan , THANK buat aku nangis jap tadi :')