“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

been silence

hello peeps

entry ni tade kene mengena dengan hidup korang so fell free to close tabs blog aku.

lame kan aku tak menconteng kat sini.
well, busy dengan hidup yang tak terurus,busy dengan orang yang macam macam kerenah dan ragam, busy dengan dunia yang semakin gila kuasa, pergh ayat!haha

and well, i miss my home so damn. g usha usha tiket. rase macam nak balik je.
sape kate belajar dekat oversea ni best? kalau jenis yang homesick baik jangan datang sini. menyusahkan orang nanti. kehkehkeh. nak nak yang macam aku ni.

tapi, act dekat sini lah aku belajar erti susah. erti nak cari makan tu bukan senang. bilaa tadee duit buat lahh entry poyo poyo macam ni kan.

act jugak, aku tade mende nak kongsi. just my ordinary life. nothing. kalau tulis berjela kang nanti keluarlah ayat tak sopan aku. nanti tak thiqoh plak.


dann semalam aku mimpi kau mati. entah lah, semoga kau panjang umur. orang orang cakap kalau kita mimpi orang yang kita sayang tu mati tafsirannyaa orang tuu panjang umur. Allah lebih mengetahui. but serius, kau orang keduaa aku mimpi sedemikian. dulu aku mimpi umi aku yang mati. sampaikan aku nangis dalam tidur. semoga kalian semua yang aku sayang sentiase dalam rahmat Allah. aku seorang insan yang hina dina. tapi aku tahu disuatu sudut Allah itu Maha Pengampun


k bye.



regards,
Humaira' Ibrahim