“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

hati jahat!

ya ALLAH..
apa yang aku dah buat neh ? 
nape pikiran aku jahat sangat neh ? 
pikiran ke hati aku yang jahat ?
malu nye dengan diri aku neh..
aku memohon keampunan dari MU 
ya ALLAH..
dugaan pertama aku..
aku mesti melawan nafsu!
tidak bleh patuh dan tunduk kepada nafsu!
ya ALLAH..
engkau pelihara lahh hati ku..
sentiase mengingati mu..
aku ingin berubah..
"gile punye jahat pikiran aku neh..sewel ke mende dah humaira'?"
engkau betol ke tidakk? 
huhu . arini . dop umah je . tadi g jalan2 kampus . punye laa besaa die punye library . 
library kedua terbesar dunia selepas alexandria . jenuh mate tgok buku berlambak . umm . act . tataw laa dapat catch up ke tidakk dowang punye bahase . 
insyaALLAH . god will . 
don't worry ek ? 
skam . encik belogg tidak bername neh secare rasminye menjadi teman saya . mendengar cerita saya . tengs to myself ! dapat jgakk men'create' belogg yangg tidak kurang dan terlebeh gula manes nye ini . lawa jgak belogg saya nehh . bawu perasan . haha :)
hailoh hailoh..