“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

something .

hari ni . nothin happen . just drop down . and analysis all those people around me . kenal dowg . mereka punye perangai . saya tak label as saya neh sebagai baek . sebab bile saya datang sini . perangai saya 180' berubah . i'm not cm dulu dah . bkan seowg gadis yg hanye tahu suke2 ng kawan . gelak kan sesuatu . i'm not like that anymore . sometime . saya rase tader sape yg paham saya kt sini . btw , memg laa . its to soon menilai seorang kawan . tapi . saya harap tuhan memberi saya kawan yg bermanfaat . yg dapat mengajak saya kearah kebaekkan . insyaALLAH .

 kepade insan yg pling saya sayang : umi ayah . . u my best medicine for me . . jasamu dikenang dan x ternilai dgan wang RM or jordan dinar :) adeq2 ku yg come dan baek hati . . kamoo sumer kaklom sayangi . .even kaklom garang . tak bermkne kaklom xsayang korang . haha :)
and oso myfriend : yg same2 tgok jtuh bgonnye seorang humaira' . berkongsi suke duke . u my drug ! forever i love . kenangn ng kamoo sumer takkan saya lupe sampai bile2 . 
and not forgetten : MYLULLABY . u came in mylife . and be my everything . tengs for sharing ur life wif me . i love u forever
nik hilmi :)

 bile saya hidup disini that mean saya sendiri yg membawa diri . kawan2 just membantu untukk membimbing . saya mesti pandai untukk berdikari . hidup dalam keadaan no more no less. anything kene settle sendiri . 
pasni saya akan berusaha menjadi seorang yg lebey baek . INSYAALLAH~~
                              
                                                                               
                                                                                                      hari yg sangat bahagia!
                                                                                                                                         enuff thinking ! hihi