“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

selfish ?

today kene bgon2 awal2 pagi . semate mate kerana nak g jalan2 kat taman kat irbid neh . then nothim pom yg menarek tyme on the way uh . bese laa . dalam ngantok2 agy . dah laa saya sowg yg pkai kasual macam kt mesia je lagaknye ! owg len pkai tudung bidang 45 dan 60 . tapi saya ? men redah je pkai selendang . alamak aih ! mati kutu aq ! kutu unn tak mati . haha:) . ape bole buat . dalam jiwe cik umai neh still ade jiwe rawk . haha:) . jiwe lame yg still xleh tgal . alamak . susaa nye nk jd baek . haa ! tyme tgah jaln uhh . kawan kami kaki die got cramp . so brenti laa jap . saya just tgok2 je . dh rapat sangat ann . ckp unn xpenah . rupe2nye. bile smpai je kt taman uhh . kakak senior unn umumkan . tadi uhh just ujian kt kitowg je . samada kitowg neh caring ke tidak dgan owg len . owg yg kite tak kenal . even kite je mesia kt bumi jordan neh . tersentak jgak saya . terdetak kat hati . selfish nye saya! mcmana jika situasi tadi betul2 berlaku dan saya yg kene . then owg len just tgok je cm saya buat . rase cm nk menyumpah kan ? huhu . begitu laa manusia .
so . pengajaran aini . jangan dok pikir sal diri kite je kt sini! pkir owg lain sama . kite kt sini tade sape sape dh selain kawan . so , kat sini saya nk tekan kan . saya kne kawan dgan sumer owg ! tolom laa pkse diri saya neh keluar dari dunia saya yg saya cipta sowg ! memam saya rase saya laa yg pling xmesra alam . ntah laa . .
bagi saya susaa sket kot nk bergaul dgan owg . tgok atas mood . hahaha :)
mungkin ade sesetengah owg tgok saya dan anggap saya neh sombong . tapi senarnye tak ! saya just xreti nk bergaul cner . huhu . dan ! nk upload gamba yg g taman tadi senarnye . tapi ntah cner terformat ! hilang sumer gamba . adoyay! umm tape laa . mgkin len kali kite share picture .

enuff for today:jap agy nk enjoy my tyme kat jordan neh dgan wisely!