“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

heh , cinta .

BISMILLAHIRAHMANIRAHIM . . . 


aku sering salah . membezakan . yang mane patut yang mane tak patut . 


cinta


heh . manusia sering terlupe . ops , aku . aku sering terlalai dengan semua ini . aku ta sedar , cinta aku pada rabb lebih aku perlu utamakan . cinta kepada nabi . berapa kali sangat dalam sehari aku berselawat . heh . manusia . aku . cinta pada ibubapa . adakah dengan seminggu sekali untuk aku bertanye khabar menelipon sudah mencukupi . heh . itu hanye biase . 
manusia . aku . sering terbuai . hanyut jauh . dengan manusia . aku tak takut nak buat dosa . adakah aku tergolong orang orang sebelah kiri ? nauzubillah . 
adakah aku diuji . dihadirkan dengan semua ini . Tuhan , aku perlu bagaimana ?










Tuhan , aku tidak mahu menjadi hawa yang menjatuhkan adam lantaran terlalu mengharapkan aku . bagaimana kelak harus aku menjawab kepadaMu ? adakah itu sumbangan aku kepada manusia ? mengecewakan dan menjatuhkan seorang adam ?  
Tuhan , aku tidak mahu menjadi hawa yang membawa fitnah kepada adam . aku bukan murah . aku  tanak terhina . 
Tuhan , aku berharap Engkau pelihara aku . 
tapi , layakkah aku ?  




ahh , aku terlalu bermonolog . cukuplah hanya sekali . dan yang kedua atau yang ketiga sudah tidak penting lagi dan hanye perasaan yang sementara . 


okay dah . berpuitis di hening pagi buat aku nak muntah :D


okay dah bai . ENUFF for today . 



1 hits:

Belakang Garisan Pena dijo...

bbesar sikit mek tulisan tu, tok nampok pok cik nok baco