“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

life is beautiful

yeah , berubah kearah yang lebih baik dan yakin yang dulu bukan lagi saya (okay ayat terbalik) . i have my new life . buka buku baru <3
bersedia untuk lebih matang . tade daa zaman main main . okey ? yang penting tahu matlamat hidup .

bukan setakat belajar---->grad---->kawen---->happy family---->mati .

bukan ye .
hidup maseh panjang . masih ade hidup kehidupan yang abadi . Allah tak putus putus beri aku peluang . ape tujuan aku kat muke bumi ni ? hanye lah untuk beribadat kepadaNya . and yeah , aku tahu aku ni bukan laa sape sape yang alim nak cakap mende2 macam ni . usra pun selalu jugak cari jalan nak skip . ^^, but , nakal nakal aku , aku ade fikir je pasal pasal ni . hahaha . *riak ohh*

andd aku jugak perlu tahu aku harus sumbang pape untuk islam . walaupun usahe aku ni nampak kecik tapi biarlah asal aku berjiwa besar . aku tahu aku masih belajar berjalan , setapak demi setapak . masih belum sempurna dan selalu jatuh , tapi sekarang aku dah tak menangis jika aku jatuh . jangan risau . andd , terima kasih awak kerana memimpin tangan untuk berjalan selangkah ke depan .

terciptanya hawa dari rusuk adam kan ?
jika bengkok bayang bayang adam mane mungkin mendapat bayang bayang hawa yang lurus .

okey dah bai !

buku madkhal iktisad sedang menunggu nak dating . auuww >.<