“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

sem soifi

okey pengenalan : sem soifi ni short sem (musim panas) tapi takde la panas sangat pun lagi . rugi kau Amira kau balik . tahun depan lagi panas . hahahaha . sem soifi ni 4 bulan jadi sebulan setengah je . so , kelas tiap tiap hari . exam dekat dekat . kelas dah start and kelas okey je . dah jatuh suke dekat Dr Zakaria (madkhal fi iktisad islami) dan Dr Randah (madkhal tasyrik) . subjek ni ramai dah budak batch aku yang dah amek , so , semalam aku pergi kelas aku sorang je yang melayu . adoi . andd madah satu lagi aku tatau Dr ape . tadi masuk kelas dr-tatau-name tu , nye boleh aku sesat dalam bangunan syariah tu . adoi . last last ape lagi , aku yang paling lambat masuk kelas tu , ye ahh , panjat tingkat 5 plak . haa , maluu gilee . adoi . buat muke toyaa masuk kelas . tatau laa macam mane nanti . dua minggu dari sekarang start exam first dan dua minggu akan datang exam second and then last . cepat kan ? dann habess tahun satu aku dekat sini .
saje aku tulis , sebab bosan . mak cik yang suke stalker aku mesti nak tau aku buat ape kan , so aku tulis ni . hahahahahahaha .

Yallah bai ~

minum teh tarik pun best jugak . rinduu .
Amira , bile kau nak makan cendol ni ? haha