“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

bile aku dah tataw buat ape -_-

wey ! lame gilaaa kot aku tak update belogg nehh . sori laa ade niat tapi time selalu je penuh ng ntah paper . hahah~
tadi aku jumpe belogg brader nehh cool gilaa ayat die ! hahaha~
one of die punye word 


"its okay if i have no follower because i write about myself and for what i have a thousand follower if what i write its not me


aku sokong 101% laa der ! hahah . masing2 ade care sendiri dan ade fikiran sendiri . dan aku dengan care aku . ohh yeah~
dan aku terrrr terase dengan one of the shout he shout lah ! hahaha . 


"its better to read or tadabbur quran from to reply or chatting nonsence at facebook"


hayya der ! tak sangka kau jenis pak alim ehh ? hahah . dalam kelas nampak kau neh coolhearted gilaa laa der ! haha tapi dalam belog kau nehh lawak plak . paperpom ur belogg der is the coolio lah ! naty aku bukak balik . tak salah ann ?


pasal apa aku dah lame tak post pasal nye aku macam dah tak cukup tangan nak buat keje . rase macam nak tercabut urat pom ade ! ceh . bajet cam banyak  je keje kau humaira' ? hahaha . tadi aku dengan suke cite nye dimaklumkan bahawa aku perlu siapkan satu essay pasal 2 buah kitab yang tak pernah aku say hello to that dan pasni terpakse aku buat date ng encik kitab ituu berkenalan dengan die . tak banyak mane aku kene buat der ! dr tuu nak 5 page je ! kau gilaa ? aku dua page buat karangan pom last2 tyme spm dulu neh kau nak 5 page ? ape aku nak karang nehh der ? senak otak wey . dah laa kene hantar 8/11 neh . agak agak dalam 2 minggu agy aku pelu siapkan mende alah tuu . sapa baek hati nak tolong aku nehh der ? exam plak 23/11 . dilemma ! markaz lughah yang menyesakkan otak tuu lagi . kene pikir rat rat agy . din din pom pikir jugak . hai pak dinar . mengapa kau ? pak bil pom kene pikir jugak . tadi call ayahanda . *rindu* aku rindu ayah ? waaa . memam rindu even aku tak rapat sangat ngan ayah tapi tadi ayah happy tyme aku call . hurmm bolee tak kaklong nak balik rumah jap ? sebab nak packing balik segala rempah meggi dan instant lain . hahaha . wey sengal ! ko engat neh kota bharu-rantau panjang ke bolee lari balik tyme rase otak tersumbat gilaa dengan segale teori dan fakta ? dulu dulu laa tyme aku spm . suka lari balik umah tyme tension . sebab rumah ade sume bende yg aku nak . haha . even satu bende je dulu aku tanak . *nset*
dulu seyes aku cakap aku paling malas nak balas sume msg kawan aku . hahaha . better aku ngadap mende petak tv . addict sangat mende alah tuu dulu . kini dah kurang sebab kat sini aku bukak je tv kuar citer arab . haha . 
sebenarnye nak cite mende laen tapi dah lupe sebab aku g taep mende laen . IQ aku neh dah tahap 10 ke cepat lupe . huhu . 
kat sini seyes aku cakap sume mende aku kene usaha sendiri even nak makan pom . yelaaa asyik aku je yg masak . hahaha . waa~ aku pandai masak skam ! even encikk hilmi
cakap saya tak pandai masak . hahaha . tape ~ naty laa awak saya masak sedap sedap baruu awak tahuu . hahaha .


act . aku menantikan musim sejukk . hai jadi ke takk tahun ney neh ade winter ke takk neh ? dah penat tunggu . hai winter ko jangan laa maen sorok sorok ng aku . kuar je . jangan segan segan . aku tak saba nak jumpe ko nehh winter . hahaha . skam pom dah sejukk perut pom selalu je lapaa . minggu depan setat awalkan jam . awal sejam jadi......aku pom tak paham sangat pasal awalkan sejam nehh . asalkan aku bolee tido cukup 6 jam aku tak kesaa awalkan 2 jam pom . hahah . lu tak cukup alamak nye aku kat kelas cam beruang koala laa ngantukk je . dah laa tadii kat kelas punye laa ngantokk ! dr mahmud macam nyanyikan aku lullaby je . mengulit sungguh tyme qawaid tadi . haha . 


wey cop ! dah panjang laa . tak perasan plak . hahaha . okelaa . 


keyboard off !


"aku budak universiti ? terime laa hakikat tuu der ! haha"


esop last day for stam . yes ! saya tumpah happy . karier sebagai pelajar sekolah sudaa beransur tamat dan ahlan kepade karier baru ehh . hehe