“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

cerita sebelas point dua ; mysilly sweet thing

rasa sayang ituu kadang kadang boleh buat kite hilang kawalan . 
rasa rindu ituu kadang kadang boleh buat kite sakit . 
rasa cinta ituu kadang kadang boleh buat kite nanges sebab tanak cinta ituu pergi . 


HAHA~ its totally driving me crazee . do the silly sweet thing . sometime 24/7 think about him . and i do shame to myself coz i can't control diz feeling . juz smooth in my heart . silly .


to person i love and i care . sorry if i disturb your life .


saya tanak awak pergi dari hidup saya . adakah ia mustahil ? i have no idea about that bcoz i scare if u leave me behind alone . 


saya rindu . saya sayang . 


tapi saya masih takut . takut kita jadi semakin jauh dan jauh dan jauh . 
saya tidak tahu mengapa harus saya luah ini tapi ia membuatkan saya lega . 
adakah salah perasaan saya itu ? saya nak disayangi dan menyayangi dan saya telah jumpe awak . 


saya rindu nak kacau awak pagi pagi . 
saya rindu nak dengar awak meleter saya . 
saya rindu nak tengok awak senyum . 


how nice night and jiwang is in da air~aiyoooooo humaira'
missing you .

kepade awak . take a good care!
forget me NOT forget you NEVER !