“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

owhh! its damn crazee..

okey..weekend yg paling rilex and menyampah . kenapa aku cakap camtu sebab pak dinar aku semaken tader ! adoi laa . saba rezeki ALLAH dah tentukan . lambat or cepat je . huhu . ALLAH nak uji aku kot ! 
petang khamis : dop umah dah ta engat buat ape . tapi memam rilex kat rumah je . 
hari jumaat pagi : g balad . okey nak jadikan critaa nye camni . nak g balad nak beli barang untuk sitak-musim sejukk pastu naek laa teksi kate nak brenti kat balad . pastu kitorang borak2 laa dalam teksi uhh then pakcik teksi yg baek hati tuu pom macam nakkat laa yg kitowang nehh nak g beli barang untuk sitakk then die pom sebelum sampai kat balad uhh die pom cakap laa ....
ntah ! sepatah haram aku tak paham tapi aku paham laa die nak bawak kitowng kat satu tempat laen iaitu ar ramtha . sebab menurut pakcik tuu tmpat nehh lebeh murah dari barang2 yg ade kat balad . harge 30 bleh turun 20 . tak ke excited nye kitowg nak ke tempat uhh . jadi kami pom ekot saje laa pakcik uhh nak bawak kami ke tmpat uh . fez uhh tmpat uhh memam keluar dari kawasan irbid laa . dan aku memam cuak gilaa laa sampaikan bace ayatul kursi sebab takot pakcik teksi bawak lari kitowg almaklum laa sumer lawa lawa kan ? ekeke~
okeke sambung balik pastu memam aku rase laa kejauhan tmpat uhh dari tmpat biase aku penah g . macam ke kawasan padang pasir yg ade bukit bukit dan macam kawasan kampung je . memam kawasan perkampungan laa bagi senang ayat . so bertambah laa aku neh takut . takut kene bawak lari satu dan takut akan di cas bayar teksi mahal . huhu ~
dan aku bersyukur sebab ade sign board ke ar ramtha uhh maksud nye tmpat uhh memam wujud la dan pakcik tuu paham yg kitowng takot ye pom cakap laaa jagn laa takut . kite bersaudara dan kamu harus mempercayai aku . *skrip reka nehh lebey kurang laa ayt die uhh*..pastu samapai laa kat tmpat uhh . ternyata memam kawasan yg terpencil laa . dan die turut nak tunjukkan kitowng kedai2 . dan kami sumer pegi laa membeli sambil ditemani pakcik tuu . pakcik uhh siap tolom tawar menawar agy bagi kitowg . bapak baek kan ? okey . sambung lagi . sampailaa die hantar balikk kitowang kat balad dan bermula laa kekejaman pakcik uhh . cewwah~ haha . tader laa . gini pakcik uhh minta 20jd sebagai tambang . sorang 5jd bapak mahal seyott dan fez2 lagi aku dah agak die akan cas perkhidmatan uhh tapi memandang kawan2 yg laen yg berurusan aku senyap jelaa . then kitowng memam bertengkar laa ng pakcik uhh sebab ade ke patot cas sampai 20jd bersamaan dengan rm100 tuu der ! kau gilaa apa ? tapi ntah laa macam  mane kitowng jadi ekot je pakcik uhh nak 20jd macam jadi lembut hati . mungkin pakcik uhh dah tiup ayt dah kot . keparat betol ! lesap 5jd aku bersamaan rm25 tuu der . skam terpakse berkire kot walau 10 kursh sebab memam duet aku dah tahap 1 bar kot dan pelu di cas . huhu . then kami redha je kene tipu dan sampai sekarang kami tak critaa kat senior bimbang akan dimrah sebab dah maklumkan jangan percaye sangat ngan orang arab nehh ! jahat ! sori laa aku terpakse kate camtu sebab kau pakcik memam jahat ! mentang2 aku nehh tak pandai sangat nak marah2 dalam bhase arab kau orang maen buli je kitowng ! menyesal aku tak blah je tapi kawan aku plak g bayar untuk aku . alahai baek nye engkau orang ! haha . pastu balik laa sakan nak kate ALLAH dah tentukan rezeki malam uhh kakak senior bawak meh makanan . waa~ terharu sebab memam lapa tyme uhh . syukur~
end of hari jumaat . 
hari sabtu : pegi balad lagi sebab ade agy barang wajib pelu beli nak tempuhi musim sejuk sini . then duet unn maken habes . harapkan kawan nak tnye aku ade duet tak haram laa . huhu . sorang takkan tolong . tapelaa . nvm sebab aku memam tak kesaa pom . haha~malam uhh dowg ajak aku g kat restoran mak aihh aku dah laa duet ciputt tapi aku g je laa temankan bukan susaa pom . kat restoran uhh punye laa mahal gilaa seyott harge aku jadi pk 5 6 kali nak order last2 aku tak order kau gilaa mahal ! better aku masak je kat rumah . kedua kali diumumkan aku sekarang memam berkire yerr . kalo tyme aku duet masyuk korang tak yah risau laa aku memam sebenar nye tak suke berkire nehh tapi nampak nak berkire sangat aku kire laa . haha ~ sorilaa . 
okelaa dah pukul 6 pagi waktu mesia . aku nak off dulu . sekian bitauffiq walhidayah~






selamat pagii mesia !!

missing the lullaby :)
tengss kat ko kawan sebab tadi ko petik gitar kat aku memam suare ko sumbang la derr!!haha..taklehh nak buat apa daa..