“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

ntah !

bab yang saya paling ta sukaa bilaa membelogging ialah nak kasi tajukk . saya tataw nak tulis tajuk ape sebab bagi saya crite saya adalah tajuk saya . ye tak ? ye tak ? huhu . act saya memam nak buat somethim tadi ng belogg neh tapi jadi tader mood sebab ntah laa . dua bulan sudaa saya kat sini . masehh panjang lagii perjalanan ini . menjadi perantauan bukan laa satu perkare yg seronok tapi perkare yg pling mencabar dalam hidup saya . 
saya resah . saya sedeh . 
kenapa kah ? saya pom tidakk tahuu . i have nothim~
act saya rindu keluarga saya . saya nak balikk . 
*silent cry* sobs~
saya suka sini tapi bilaa saya rindu ? saya tak sukaa dok sini . seyess ! nak balikk mesia . sebenarnye hati saye tak tenang . kenapakah ? hilang punca . 
stop crying . big girl don't cry rite ? 


okelaa . saya budak tabah kan ? comon' ! 
awak . saya rinduu awak jugakk (: