“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

cerita sepuluh ; sila jangan baca !

hati rasa malas rasa sebak rasa tekanan oleh pelajaran . mengape begitu ? aku tidak tahu kerana yang tahu hanya hati aku . mengape aku malas dan mengape aku tertekan . aku mahukan semangat . aku mahukan motivasi . aku tataw mengape aku begini . asew macam aku tidak pikul tanggungjawab . aku malas buat paper sebab tader orang yang bagi aku semangat . wey ! nak buat keje unn pelu semangat kah ? mengade gedikk betol ! dah malas tuu malas laa . jangan alasan laen okei ? 


yaAllah.....
kau bersamaku ? 
aku selalu lalai mengingati Mu.....
kau bersamaku ?
aku selalu melanggar perintah Mu.....
kau bersamaku ?
sesungguhnya aku hamba yang sangat hina.....
tapi Allah masih lagi sayang aku.....
bagi aku kudrat . 
bagi aku nafas . 
bagi aku kesedaran . 
tapi aku.....
maseh lagi tidak tenang . 
adakah disebabkan dosa ku yang belum kau ampunkan ?
wahai sang pencipta....
kau tenangkan lah hati aku....
aku harus sedar....


okei...so ? 
jap agy ade kelas ekonomi dan tak wajib dan aku maseh ade homework yang sangat banyak untuk diselesaikan yang wajib . kalau aku tak pegii kelas ekonomi adakah aku dikire malas ? 

hurmmmm..ntah la..(^-^)


saya tahu saya perlu betulkan niat saya always . .