“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

holiday :)

okay , i'm not lazy but i'm just Gumbira for doing nothing . -,- tipuuuu . buh-sannn gile siott cuti . tatau nak isi cuti dengan ape . nak jalan jalan pun duit sengkek . nak kene spend untuk bende yang lebih penting . bila fikir nak bayar rusum , cari perabot pindah rumah , ohh hate that ! tergendala semua plan cuti . tape , i'm here for 4 tahun lagi . ops , 3 1/2 tahun . adoyay ! money is everything . sabar ye , nanti saya lawat kamu . duk diam diam kat sana .

.........

dulu mase kelas berderet , cepatlah cuti cepatlah cuti . sekarang dah cuti , lambat lagi ke nak start kuliah ni ? golongan manusia tak bersyukur . nauzubillah .





sebenarnye , nak post mende lain , keke -,-
okey , memandangkan hari ni hari special , kenape ? yeah . besde someone .
sorry , aku tade hadiah nak kasi kau . ngeh3 .
selamat hari lahir lah kakak ! aku sayang kau lah , walaupun kau selalu buli aku . hehehe , ah tak kesah laa sape buli sape kan ? yang penting aku seronok ade kau sekarang , seronok kenal family kau . tak pasti camne kite bleh kenal , tapi yang pasti kite kenal mase dekat sekolah menengah lagi . dan yang paling penting bile kau buat keputusan nak sambung belajar oversea . sama macam aku . aku tak sangka aku boleh sampai sini dengan kau . haha . kat sini kau lah selalu menasihati aku jika aku lalai , selalu menegur aku jika aku buat salah , kadang kadang kite gaduh . but , true friendship tade istilah sorry kan ? okela , setakat tu je . panjang panjang aku ungkit kisah lame kang takut nanti kau berlinangan air mate terharu plak . keke -,- paper pun , i wishes you happiness :) . happy birthday sweet 20 . no more teen . hahahahahahaha . si tua :)

here i got something sweet for you . keke !




kakak , imagine yang Kim Hyun Joong ni yang wish besde kat ko . hikhik

okay dah bai !

harap kau terlepas pandang post ni .