“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

buat seorang ayah :)

tetibe ade rasa nak ketuk ketuk papan kekunci ni . banyak kali dah nak post something tapi selalu terbantut bila mengadap mukaa bukuu . tapi malam ni tenang aman damai tanpa ade gangguan . 


sambil sambil aku duk saje tadi tibe tibe terengat ayah :')
aku ta rapat sangat dengan ayah . maklumlah saja lah , anak perempuan . terengat plak satu hadis , tanda kecil kiamat ialah apabila anak perempuan tidak lagi rapat dengan ayah kandungnya . ish ! aku kah yang satu itu ? tapi hadis tu aku rasa hadis daif . ada sesiapa ingat hadis ni ? tolong betulkan ehh ? maklum saja la aku bukan menghafal sangat . huhu . 
terengat plak pengorbanan seorang ayah nak suruh aku ade segulung ijazah . bersungguh sungguh dia mahu menghantar aku kesini . dia nak tengok masa depan aku cerah sebab lu diharap kat aku , aku masih tak boleh nak atur hidup aku sendiri . suatu hari nanti aku nak peluk dan cium ayah dan ucap terima kasih kat ayah dan aku tak pernah cakap aku sayang ayah depan depan . kenapa dengan insan lain senang senang aku kata sayang tapi dengan ayah ? ta pernah lagi seingat aku , aku ucap perkataan itu padahal ayah insan yang paling dekat dalam hidupku selepas umi . ayah , saya sayang ayah . action speak louder than word . hurmm . tengs dad ! sebab jasa ayah memang tak dapat dibalas sampai akhir nyawa !






even aku tulis berjela panjang pun ayah aku ta penah nye nak bukak velog aku ni . tape laa , nanti aku pulang ke tanah air , aku bawak balik result terbaik sebagai tanda aku sayang die sanad sanad 


my wish yang ayah aku tunaikan kat aku :


ehhh ? tade punn . silap upload daa . tapi sape sape nk bagi un kecik tapak tangan litar F1 aku tadahkan :)


ni aku main rembat je . 

mylovely budddy ! tengs dad !

iklan jap...hahaha

my own lappy :)




rasa rasa dengan barang barang ni semua ta dapat en nak tanding sayang ayah kat aku . so , sempena entry khas untuk ayah ni , aku akan buat yg terbaek dalam hidup aku . keep moving and look forward ! selalu ingat pesan tuu taww !!