“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

jika akuu....

salam to all my readers . tiada yang tak menarik selain yang menarik je kat sini . bhahahaha . poyo jee . hurm . hari ni mood bebas . idea datang mase aku kat dalam tandas tadi . ehh , aku heran laa . nape ehh ramai je yang selalu buat keputusan masa kat dalam tandas . sama kes ng aku la tuu . kenapa ehh ? ade sesape boleh explain tak ? ade tak sesape nk buat kajian kenapa idea mencurah curah mase kat kite kat toilet . pergh ! strategik gilaa tuu der . 


kadang kadang imaginasi menjadi jadi ketika tengah ehem . adoi terangkan . 


bungok gilaa kan . ouh ouh ! aku jugak tibe tibe pikir nape ade blog yang femes sangatt macam blog brader ni . nak kate ensem aku rasa macam tak je . bahahaha . tapi pemikiran dia nsem and cool gilaa . aku sukaa . mungkin sebab entry dia lebih kearah pasal jantina . deskriminasi disitu kerana aku rasa 51% dia tulis pasal pompuan gediks comel dan yang selebihnya pasal lelaki handsome poyo dan pandangan dia terhadap life .
jika blog femes girl plak mesti dorang semua tuu lawa lawa sampaikan follower dorang 20k . pergh ! aku pun follow sebab blog dia ramai yang follow . tapi bukan nye menarik sangat penulisan dia . just dia lawa dan gambar dia lawa . hahaha . *tak jeles sangat skeq je bai*


agak agak lu muka aku macam ni follower aku berapa k ? hahaha . damn girl damn !! hahaha .




mase aku tengah sembang kosong lepak ng member tadi ade laa sorang member ni cakap , budak yang nakal mase zaman sekolah dulu paling banyak pengalaman yang menarik dan akan terkenang sampai bila bila . budak nerd nak cerita ape ? masuk pertandingan kuiz tu debat sini sijil tu buku tebal ni . last last ta gune pun sijil sijil tu sume wat penad je ! haha . terengat plak zaman nakal aku kat sekolah . pergh ! tak yah cakap laa . taiko beb~ then aku skola girl je . so , tade laa jenis cover cover malu malu kucing sangat nak buat salah dan jenayah . wey , jenayah pun jenayah baek der . tade laa sampai buat orang pengsan sebab lepaskan katak banyak banyak dalam bilik sebab rampas baju tyme duk asrama . *bukan aku yer* bukan akuu bukan akuu . haha . so , memori aku dulu memang best sangat . time tu pikir enjoy je . nk adventure laa katakan . biasa laa budak budak . 
terengat zaman sekolah . rindu nak lepak , ponteng , kena rotan , seludup barang barang yang tak dibenarkan , pecah masuk bilik gelap , banyak sangat ! miss my childish and noti tyme ! its not a crime to be naughty coz it will bring us to be more matured person with the silly thing we do . hahaha . *LOL* in memory . 




masuk bab memori memori ni , dulu aku ade minat sorang budak ni . dia ni budak nerd jugak laa . heran jugak aku , nape aku bleh minat budak nerd . budak sekolah versus ng sekolah aku laa . hahaha . mase tuu aku ni setahun jagung en . saje nak buat crush crush ng somebody . handsome jugak laa . *bagi aku* bagi korang korang tatau pun . haha . tapi sayang , budak tuu ta minat aku balik ! hishhh . terpadam impian . *silly thought*




hurmm . apa sangat laa aku tyme tuu ta kenal lagi ape tu cintan cintun . masih hingus hingus lagi . bhahahaha . *comot ohh*
















tapi zaman sekolah jugak la banyak sangat kenangan aku . eh eh , sampai cite sal sekolah sekolah ni pe kes ? tadi aku nak tulis mende len tapi dah terlintas tulis saja lah . hahaha .


zaman skola yang notty riang ria . sesape yang selalu pernah buat projek jutaa ng atau join mane projek mase kat sekolah dulu dan ade yang terkantoi sampai berbiloi tangan uhh satu aku nak cakap , aku nak pegi zaman tu balikkk!!! aku ingat korang sampai bebile ahh . 




okay dah bai !