“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

welcome dunia yang normal....

adoi . dah masuk sem 2 dah bai . cepat lak aih rase . ta puas agy aku nak tido . wei , ko engat ko datang sini nak tido ke ?? (ish ish betulkan niat balik)
perkara yang aku rasa macam ergh gila sem 2 ni aku da ta boleh nak golek2 atas tilam empuk aku ng hiram dah pagi2 ahad selasa khamis sebab nye kelas aku setat awal pagi . rasa memang ergh ! ni laa hasilnye bila duk belaa perangai ni selama 3 minggu lebih . tape , perangai kan akan berubah bila manusia tu buat sesuatu secara berterusan dalam masa dua minggu . its normal . itu bukan aku ye cakap , itu berdasarkan kajian cerdik pandai . dua minggu ye . dua minggu . baiklah . 


cuti aku memang betul betul enjoy gilaa la dan duit un habis banyak . ergh ! (once again) tapi yang penting , memang rindu aku kat budak budak aku terpadam terus laa . mane tak nye, mafraq turun irbid irbid turun mafraq pergi lepak amman sesama balik irbid main go kart then turun mafraq pegi jaulah ke umm qais . rasa macam heaven gila bai . heaven gilaa . (jika bapak aku tahu ni kompem sekarang jugak bapak aku suruh naik gulf air)


okay stop enjoy bai . now , kira ade mission baru bai , nk naikkan muadal balik . boleh kan ? tolong la . kali ni kene lebih serius . okay aku akan serius dah lepas ni . ko  dengar tak ? aku serius !! serius aku takut gilaa nak jadi serius . serius gilaa . (serius ta betul budak ni)


baiklah , better aku stop . nak share picture aku sukaaa :)




i love thisss so muchh ! miss that hijau hijau . miss my MALAYSIA

this is sudin :) the gemuk-pemalas cat

the budak daurah-eh oakcik muhammad tu bukan :)

aku lagi (-_-)

dan lagi.....

the girl next door :)

the boys over flower taik ayam(bluek)
moga dorang ta jumpe aku punyaa blog . lu tak nayaaa . hahaha

i love this
tengs yeng :)

colleseum

all of we :)
friend forever
okay dah bai!




-fadlurahman,syafiq,zakirin,syakir,anas,firdaus haji muhammad,jasmin,aku :),hasnida,tieya,sakinah,iman,asma',ra


holidays the best with u'ols