“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

:: apasajaokey!! ::

selamat petang dan salam sejahtera warge yang suke view aku punye blog . biarlah tade orang na bace pun tapi aku yakin ade jugak orang yg akan view aku punye blog nii . korang jgn tipu lahh . haha . pretty sejuk gilaa kat luar sana kenapa aku na tulis sejuk dalam english tapi yang ade dalam otak aku hanye perkataan barid yakni sejuk fi arabi ? haa sudaa . lupe seyh ! dan aku dah tatau bape darjah celcius dan yang pastii tangan aku rasa macam na beku laa . ni belum  negatif darjah agy . adoi . nak tanak kene jugak pegii kelas dalam cuace sejuk plus angin kencang camtu nak tumbang doee ! seriuss ta tipuu .haha . tape , ini dinamakan pengorbanan bukan ? hohoho . hari ni hidup macam biase . tekanan , gelak tawa dalam kelas , annoying dengan budak budak tteett sejuk segala bagai ,lapar , tudung tak jadi , tahan kencing , weh mencarut . haha . pergh !! perasaan yang cukup lengkap ahh . kenapa hari ni aku menyampah dengan budak budak teett ? kerana , ceeehh . tanak cakap ah . sebab tak suke . hahaha . lupekan . yg penting aku tahu ape yg aku buat . so , suka hati aku lah nak buat paperpom . korang sibuk asal ? mgkin tak ditujukan kepada siapasiapa . tapi aku yg terasa . wakakaka . jerk laa ! takde lah . lupekan . take that as compliment laa . no hal . kejap je . bercakap pasal menyampah nii , bende yang paling buat aku menyampah ialah orang yang bangga diri . puh-lease . jgn lah . bukan aku sorang je rasa menyampah dengan golongan sebegini . korang pon mesti rasa menyampah jugak an ? haha . umm . tanak cakap banyak , sebab jap agy na g kelas ulum quran dan aku na tido . waaa ~ sejukk !!! 


have a nice day with ur love !! <3