“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

:: saya nak cakap terima kasih :') ::

kenapa aku pelu nanges ? wadefak ? <---bodoh gilaa punye soalan . okelaaa , sudaa . cukuplah nanges . tadi kuar . g makan . teng to rabiatul adawiyah coz teman aku . time aku tension gilaa aku pelu amek angin luar , so mat3am abu mahmud fi syari3 ja3iah laa sasaran aku . order kapsah dan aku sorang makan . again ! well . kenyang tak yah cakap lahh . nak nanges wat pe agy ? dah perut kenyang . tak yah pikir dah masalah masalah semua tuu . let by gone be by gone . okey ? yang penting skam study !! umi da cakap tadi , jangan nanges . naty ayah kasi laa tuu balik . yuuhuu . nak balik . saba saba . and tengs jugak kat k nida coz bagi aku semangat . terharu kot bace ko punye blog . wuuwuu~ i hear what you say . haha . naty kite skype agy . tadi tuu aku tak sempat coz aku na kuar . lepas tension . dan terima kasih jugak kat awak . sebab off tepon . tyme memerlukan off nset . sokay , mungkin serabut sudaa . saya faham . :') . tengs to you all . sebab buat saya rasa macam macam hari ni . penat sudaa . dan post ni pom ntah paper . tak yah bace laa . out cepat . close tabs blog aku ! okey . wassalam . 






aku blabingg ntah pape nii . sumpah tade isi .





mengapa kita harus ada rasa kecewa...
sedangkan Allah lebih mengetahui...
apa yang terbaik untuk manusia...
bukan takdir untuk menyiksa...
dipetik dari facebook kawan...
harap ko ta jumpe blog aku ni...haha