“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

:: erti kawan ::

''once a friend forever friend''
tu prinsip aku dalam berkawan . so , friend bagi aku ade banyak . friend hanya untuk teman aku ke kuliah . friend hanya untuk gelak tawa . friend hanya untuk suka suka . tapi susaa aku nak cari friend yang hanya untuk sedih dan rasa kecewa . tapi kat sini aku ade semua . kawan bukan hanya untuk bergelak tawa tetapi akan caring bilaa berduka . hahaha . kepada kawan aku sorang tuu yang tunggal yang sering murakibkan aku dan kawan kawan aku yang lain , jangan sedey weh . risau kitorang taw takkk . k mila tadi tak yah cakap ahh muke die . kepada kriey kene g bukak meja kat arabella nii untuk lepas tension ko tuu . haha . sib bek ade kawan cam kitorang yg caringg ni . semua nii gara gara exam . dan akan lebeh tension jika dr ituu syadid gilaa cam dr madah sirah kriey . hahaha


You always afraid when you cannot answer in your exam,afraid of low marks or disappointing result but you never aware that knowledge given by Allah for us to better understanding our life not for those exam paper...they just paper that measure us and their measurement is not 100% accurate !


well , apa guna nye kawan kan ? hahaha . teruskan usaha anda yep dan jangan bersedih . buat diri aku pun , kene lakukan lebeh lagii :)

3 hits:

syamila dijo...

doakan aku exam plok..
bukok mejo tu mesti deh..haha

Belakang Garisan Pena dijo...

haha umai2. terbaik ah sep2 mung. terharu :') .. buka meja tu penting sangat2. ha ha ha

cik GULAGULA dijo...

hahaha . dah jadi biasa dah lu ade prob kene g bukak meja . kan ? sek aku meme terbaik pun . doh laa comey lakow . kihkihkih