“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

:: saja nak hilang boring dengan buat bende tak senonoh ::

aku bosan dan under pressure . anyone ? help me please ? kalau kat mesia ni berlambak je sampai mecet 'anda dilanda sunyi' ? 'anda mahu hilangkan bosan' ? etc etc . well , mesia memang peka kan rakyat nye yang kebosanan . ehh , apa aku nak cakap ni ? well , kalau kat sini yang boleh hilang kan boring aku cume ade ni the one of hilang bosan [klik] ataupun dan juga aku layan yang pretty sexy hot gilaa [klik] . hurmm , takpom slow slow layan mende alah nii pretty hot barangg dan semestinye kena referr mende alah nii . saje je na kenakan korang . wakaka . na tengok sape yg terus klik . 




sumpah aku ni manusia bosan gilaaa . 
dan sekarang aku manusia yang tade perasaan . 
dan sekarang aku manusia yang tade semangat . 
dan sekarang aku manusia yang bawah tekanan mampat . 


dan sekarang aku tension gilaaa !!!


terima kasih kerana bace yg aku tulis dan aku tatau la korang tertarik kerana tajuk or what else . tapi anybody please , suggest what i should do ? argghhhhh !! nak baling somethingg !!!!

1 hits:

Yong's dijo...

mmg dpt hilang kn borim aku pom !