“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

:: terima kasih kawan ::

terima kasih kawan . terima kasih sahabat . why aku ulang banyak kali . sebab tanpa korang mungkin aku tak dapat hilangkan tension . well , result kuar hari ni . hajat nak call mesia , nak bercerita tapi fikir dia mungkin letih sebab ade perlawanan tadi terus hajat dilupakan sementara . bagi dia rehat . huhu . rest ehh . result . masih ta capai apa yang aku nak . masih perlu berusaha lebih lagii . Allah dan bagi aku hint . yang aku masih tidak berusaha sedaya upaya . masih sambil lewa . masih bersenang hati . okey , fine ! 


mungkin sudah menjadi rutin , setiap kali ade prop mesti ajak sape sape kuar dan meluahkan perasaan . yang tidak puas hati dengan roommate lah . sampaikan kena buat stok sendiri dalam bilik . haha . kesian betul kat sahabat aku sorang tuu . saba jee laaa ehh . hahaha . hurm , hidup ni biasa lah . macam macam orang yang akan kita jumpe . kan ? hahaha . hilang jap tension aku . bergelak tawa . mungkin 4 tahun lagii kita dah tader dah kat sini . mungkin kita akan rindu gilaa kat mat3am tuu . hahaha . minggu depan markaz lughah yang last dah . waktu ni cepat bukan ? dan jap lagi setahun berlalu dan mungkin 4 tahun akan berlalu dengan kita tidak sedar . dan sepanjang 4 tahun ituu suka duka perit pedih sakit menonggeng frust kecewa semua akan memenuhi jarak waktuu ituu . inilah dinamakan hidup kan ? walau pape pun , aku takkan menyerah kalah dan akan terus menjadi humaira' 


okey satu lagi , aku nak cerita tadi mase kat markaz lughah tyme muhadasah , aku ditanya soalan yang agak cepu emas berlian laa . dia tanya siapakah bakal suami anda dan bagaimanakah ciri yang anda mahu untuk dijadikan suami . PERGH !! takleh blah doe . huhu . 


okeylah . buku ulum quran masih memanggil minta dibelai dan diusap dengan penuh semangat .
semoga imtihan akhir ini memberi aku harapan baru . JANGAN BERPUTUS ASA !

2 hits:

Belakang Garisan Pena dijo...

haha. hati2 pilih madah sem depan. terima kasih la tadi sebab tambahkan stok. =)) ha ha ha

cik GULAGULA dijo...

hahaha . samasama kasih laa krieyy . sajo nok bui stok mg bnyok pahtu mestii sek yo napok then jeles . kahkahkah