“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

:: nak buat blog jadi lawa ::

goodnightmorning to all pretty girl . mesti korang bosan kan dengan background yg samaa ? dan aku , yes . tak bleh setia dengan hanya satu background . so , aku ade banyak link nak share . 

1 . lu korang nak simple simple template bleh try usha yg nii sini . sangat simple dan seswai untuk perempuan yg tak suka banyak bunga :)

2 . jika korang nak yg background yg macam aku nii bleh laa tekan sini dan carilah sendiri nak jenis mane . ade berjuta . hahaha . aku suka style white and black dan ade yg gerak gerak .

3 . memandangkan aku baik kan , aku nak share lagi link untuk sape sape yg bace blog nii . okey , lu korang minat budak macam kartun kartun skeq bolee laa g sini . tapi seriuss banyak gilaa yg macam kartun kartun dan aku ta galakkan sangat . haha

4 . yg ni plak untuk cute template . hurmm . bolee laa . banyak jugak yg menarik .ia sangat gojess dan simple haha . tekan sini

5 . nak lagi tak ? okey dulu aku penah gune template nii , sini ye . 

6 . for the last untuk yg suka crowded dan banyak bunga silaa lah ke sini . 

selamat menukar template anda !


p/s : untuk boys ase tade sebab aku malas nak carii . hahaha