“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

::apa nak jadi::

jam semaken menunjukkan angka pagi sudaa . apa nak jadi laa . ehh . study sampai pagi okey ? study ke ? haha . study okey ! titik . 

study .. then melayan mp4 then sist datang jap wat suprise party still dalam mode study ann even g celeb jap . ik ik ik . happy besde to korang . besde saya ? tak pernah agy sape2 celeb saya dgan kek . seyes ! ta penah . dari kecik sampai besaa ta penah sambut besde sambut makan makan je laa. so tyme besde saya tader laa macam excited sangat sebab saya akan jadi semaken dewase . adoi . tanak jadi budak besau agy . nak still jadi budak manje yg selalu duduk bawah ketiak umi saya . ik ik ik . so sape2 yg first sambut besde saya uhh sumpah ta tipuu saya happy gilaa nak mati tapi tader laa berharap sangat . haha .

okey terus ke titik . apa nak jadi ngan mesia skam . cew ! intro bapak politik gilaa kot ! naya laa lu saya tulis sal politik kat dalam silap hari bulan kene tinggal secara berdaulat kat lokap . tanakkk . saya nak kahwin . haha . kenapa para remaje tak boleh meluahkan perasaan terhadap kepimpinan kat mane mane media massa . bukan remaje laa tapi kenape masyarakat tidakk bolee menegur pemimpin berbuat salah ? sedangkan dari teguran itu menjadikan kita lebeh mantap dan berkaliber . so ape fungsi para penasihat ? ituu persoalan saya . dan takkan terjawab . okey stop ! tanak masuk dah bab nasionalisme . ehh jap bercakap pasal negare nehh baruu saye tahuu yg kita sebenar sudaa dijajah oleh pihak pihak yg tidak bertanggungjawab . walaupun negara merdeka tapi otak kita dijajah . sampaikan sistem pengajian pom ditipu olehh 'mereka' . dalam sejarah misalnya . tyme spm dulu bagai nak rak hafal peringkat zaman . dari zaman neolitik , paleotik , mesolitik ais batu campur ape ntah lagi . seyes tyme tuu hafal je . dan ye kan aje ape yg buku cakap . sebab saya tataw . bilaa saya belajar balik dan pikr balik betul ke zaman tuu ? abes zaman nabi zaman mane ? turutan die jadi macam terabur aw sebab waktu die clash dan saya jugak terpikir laa ke ade sesetengah negare je yg terlibat dengan zaman ituu semua . dan sekarang persoalan saya terjawab bahawa zaman neo satria mesolitil paleotik ais batu campur ituu tak wujud ! ituu hanye laa teori darwin semate mate ! teori beruk . cube pikir kalau laa beruk bertukar jadi manusia so sepatot nye bilangan beruk semaken berkurang laa sebab semua dah bertukar jadi manusia . logik tak ? tapi saya tengok beruk blambak je tepi jalan highway karak-bentong tuu . ik ik ik . so terus ke titik balik . zaman kita sebenarnye ade tercatat dalam al-quran iaitu mengikut para nabi yg di utuskan olehh allah . setat dari nabi adam hinggalah nabi muhammad iaitu zaman kita sekarang . ini teori sohih lagi kukuh . sape nak bangkang silaa angkat tangan dan saya akan beri hujah yg setrusnya . no problem ! ade nak bangkang ? tapi kepade budak2 spm uhh jawab exam sejarah uhh ekot laa skema jawapan sebab naty ta pasal2 plak ta lulus subjek sejarah . haha . okey ? dua pagii sudaa dan saya rase nak tidoo dulu . harap enjoy bace some picisan minda cik umai neh yg kadang2 sengal kadang2 seyes kadang2 tak betol kadang2 straight dan berkadang2 lagi lah . haha . 

goodnight semua . saya sayang anda . (-__-)