“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

:: hello ini blog bukan diary okey ? ::




well hell ini blog bukan diary . so, skam aku nak say babai to old blog dan akan berubah wajah baruu . something like lain dari lain laa . tapi no idea lagi . wahaha . jap,ade orang nak dengar ke buah fikiran budak 18 tahun ? adakah aku matang ? well hell i dun no . hukhuk . but , i'm seemly nak je post something like 'that' but ta reti care care nak dai'e tu camne sebab aku pom pelukan tarbiyyah lagi . diri banyak kekurangan well hell of koz laa orang ta pandang pompuan 'buruk' perangai cam aku nii . nway, i do . kesaa kan bende tu sume but seemly prospective kite lain . okey, ta sampai maksud aku nak cakap apa dah . haha . okey serius aku nak lakukan perubahan terbesar dalam hidup aku but seemly aku masih tercari cari yes i do . aku da jumpe senarnye . program usrah sewaktu dengannye banyak menyedarkan well hell diri satu lagi masih menidakkan segala,dan lagi aku bertuhankan nafsu . well hell no !! sungguh aku tidak mahu semua ituu . okey . i'm just waiting and sitting silently and thinking about my self . what should i do ? what i have ? what i gonna be ? bermacam macam what lah . okey . aku tipuuu . hanye pikir no solution rite ? well hell bagus sangatlah tuuuh!! okey, budak pemalas yang uat berangan dan kuat berpikir, sila brenti laaa dari bermimpi anda ituu kerana bukan semua mimpi kita indah taw ? well hell yes !! okey nak cakap satu je yang boleh aku ubah skam, ialah aku skam macam dah kureng dah layan lagu lagu yang artis mat saleh kuning cair itu nyanyi tapi okey bukan lahh . not semua lah tapi dah kureng . bia tak stop terus agypom tapi aura tak suke itu semakin menebal dari dgr dowang yg ntah paper tu nyanyi yang lirik nye lil bit merapu as well cam lady gaga raba raba itu, hell ! no, awal awal lagi aku tak minat die ukei ? HAHA okeilaa at least skam aku dah men'nyepot' industri nasheed negare dan luar negare dan dah layan lagu cam S.O.A ke 1924 is the best lah, sami yusuf pom sure lah aku minat sebab die handsome skeq dari pakcik maher aku tu and that handsome pakcik maher zain sure sure lah still tak leh blah i hope i will see him at jordan in jami'3h yarmouk satu hari nanti . doa ? enshaALLAH~ ukei, dan talib al habib pom mantap gak lagu die . credit untuk mus sebab perkenalkan pakcik talib ni kat aku . haha . dan MP4 aku skam dah ade full of quran 30 juzu' and i hope not in MP4 semata mata tapi melekat kat hati aku biar cerah skeq hati yang sedia zulumat ini . huhu . ukei , stop . aku berubah ke tak, tak pelulah nak mention lebeh lebeh gule kan ? mesti korang akan cakap camtu kan ? wahaha. name agy lebeh gule kang ade lah orang yg saket kang . wakaka . ade ke orang saket kencing manes ke lepas bace blog aku ni ? tak kesaa laa tapi nanti orang kate aku nak tunjuk aku ni baek as well . well tak!! aku tak mintak publisiti okey ? aku just mahu kamu kamu turut berubah kearah as well bia ler skeq pom keberkesanan apa yang aku cakapkan ni tapi bila korang nak berubah,berubah skeq skeq dulu,macam aku . wahaha . (perasan) . ukei, lame lame bende yang korang buat tuu akan sebati dalam hidup korang . sound comel kan ? well hell , berubah kearah kebaikan bukan untuk diri aku sorang tapi aku nak ajak orang lain turut berubah okei ? kalau korang nak cakap aku kerek ke,poyo ke,berlagak baek padahal diri tak baek sangat ke, nak kate aku comel ke cantik ke, aku tak kesaa, kan aku da cakap ,aku hanye memberi pendapat aku dan ade aku kesaa pendapat korang ? ade ? ade ? tade kan ?  so , ini mgkin entry entry aku yang terakhir untuk blog ni . jika ade yg sound aku swoh tutup akaun blog lah . dan aku nak bukak buku baru .  so , suka hati korang lah nak kate aku ape . do i care ? absolutely nope ! dan sungguh, aku tade mase untuk semua itu skam . ukei ? still searching nak tulis pasal ape nanti untuk blog baru aku . haha . tentunye aku sangat sayang sama ini bloggg ! huhu :'( 
--sungguh aku tidak mahu tinggal kan kamuu--  :'(







ukei sekarang bende kedua yang paling aku tak leh blah malam nii ialah nak upload kan video yang encik kriey nak dan sebab mista 'something' tu punye pasal abis aku punye upload !! tinggal 36 minute agy dari 1 hour 45 minute tadi . waahahahhaa . aku skam gelak bagai nak gila sebab terlalu sakit hati dengan kesilapan teknikal ituu !! oh men ! u make me sick ! aku paling menci bende loading lambat macam siput patah sesungut niii !! okey,pasni jika ade yang sewaktu dengan kene loading sampai 2 minit aku terus close tab !! ape barang aku tunggu ! tak sukeee ngek !! ahh geramnye ! hatiku kuciwa . AGAIN ! ko taw takk lame aku tunggu dan aku paling tak suka tunggu !! waaaa !! seyot kau wahai facebook !! sori ehh mista kriey aku malas dah nak upload dan aku pass kat ko lah pendrive aku dan ko upload laa sdirik ehh sebab aku ni ta saba skeq nak tunggu tunggu . wahaha . lucu dengar cite k mila bila mas azam tu cakap ko ade paper ke ng k mila . wahaha . lucu bhai die uhh maen kapuh je mane mane yg die nak kapuh . ukei laa nak sambung buat homework yg dr umar ukashah tu nak . adoi . ayuh kembali ke sekolah ! cuti dah abes~


okey entry aku sekarang banyak berkisahkan tentang gamba tapi ade aku kesaa? haha
sungguh aku semakin lalai sekarang . ohh !! u drivin' me crazy dude !!