“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

:: bagai anak kecil ::

sangat penat ! dan saya sangat letihh . letihh nak pikir dose bertimbun lagi . letih nak galas tanggungjawab lagi . macam macam laa . tadi post kat fb . umm..kopi paste je la . 


>>mysaid : saya rasa hilang dan kehilangan arah . rasa sorang2 tanpa sape melindungi tapi saya tetap yakin ALLAH sedang menguji saya dan ingin saya terus dekat denganNYA .
I'M ALONE IN MY WORLD :'((
>>hanan said :  actually..everyone have their own world..but they r not alone in thier own world..as they have "heart" n "mind"...when u feel lonely..communicate with ur heart n mind...dengar kata hati tapi juga berfikir..chill up gurl!! =)
menanges buat kita lega . seriuss . 
 
tadi abes je kelas ekonomi . masuk bilik dan terus rase nak nanges dan i'm cryin' macam anak kecil yg mahu ibunya pujuk dan bagi semangat dan peluk saya . saya rasa lost dan ntah laa . rase down . dua tiga hari nehh dah macam jadi hobi baruu plak senyapkan diri . ntah laa nape . tadi letih sangat . sangat sangat . rase macam nak tido dan tak mahu buat paper . tapi pikir saya datang sini bukan untuk suka suka terus rase something yg berat sangat kat bahu nehh . banyak tanggungjawab nak kena galas . as child as student as servant for Almight . He is most i think coz saya banyak berhutang dan ibadat saya macam banyak yg kurang . hamba yg penuh dgan dose mksiat dan berbagai dose dose laen . Ya Rabbi . aku tahu kekuatan tak perlu ditunggu tapi harus dicari . tapi aku masih tidak kuat ! banyak yg aku kurang Ya Rabbi . 
tired of tearing . and stop pretend that i'm okay !