“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

. : everything ? : .

well,kita beza..so apa kau kesaa dgan blog aku?suka hati aku laa nak tulis apa!ko pehal nak komen-komen.tak suka boleh blah.aku tak pakse ko bace pom.seyott betol orang nehh.well aku sakit hati pom tetap bace blog ko sebab tader orang yg sarcastic gilaa melainkan ko.so..blog ko tetap coolio..
pergh!takley blah doe!everyone have own way to expess their own rasa..so..suka hati laaa..okey?wa tak pakse sape sape bace wa punye blog!so..kepada yang ta puas hati dgan wa punya blog silaa jangan buka la ehh..anda tidak dialukan disini..wa tak perlukan follower sebab wa tulis pasa hidup wa dan tade kaitan dengan hidup orang lain..wa ta kacau ko punye blog!tlom laa der!!tak yah bajet laa..wa nak marah nehh..tapi wa bajet je wa nak marah tapi takpom senarnye..saje test ayat nak tengok pedas ke tak..lu pedas pedas wa tak makan..apa barang makan pedas..wat saket perut je..ik ik ik..
ade blog tu suka mancapap gilaa kot!!sakit perot terguling guling terbahak bahak aku bace..wakaka..memam best seyott ayat diaa..whut the hell laa..tapi best laa..wat hilang boring boring..
sejak dua tigaa menjak nehh tu laa kerja aku..bukak blog profession aku lu dimase borim..bukak blog orang dan komen komen..tapi bukan sume blog negatif banyak je blog positif..dan salah blog nehh the writer nehh write pasal bisness and banking..salah satu blog yang cukup memberi input jugak laa..dan aku sukaa writer tuu..sweet! aha ! 
well yeah! everyone nak share something kan..so aku bolee bace ornag ne camne camne lu aku bace blog dowang sumer..DR.phill..aha!sukaa..

okey brenti bab tuu..masuk bab separa seriuss skeq..nak tanye laa kan..camne nak buat orang ta suka kite? buat ala ala gedik ke?paling aku ta suke gedik gedik..nak buat ala ala jerk ke? aku tak reti..nak buat ala ala buduh sombong pom aku lagi laa tak reti..so ade sape sape yg tak suka aku tuu ade aku kesaa ke?lantakk ko laa..hahaha..

okey..stop..
nak pegi buat assgmnt!
my life as teenager is soo simple and saya budak kecik yg besaa dgan impian!