“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

:: saya kena survive sorang ! ::

why ? sebab bile saya hidup kat jordan nehh saya kene survive sendiri . okey ? tadi pom terpakse pergii program sorang sorang sebab nak suruh orang temankan pon narat die nak tunggu kan . even tadi da nak gelap so nak tak nak kene kuar jugak even takut pom dan pula aku neh junior. tadi turun tuu terus bergantung harap kat Allah sebab selama kat jordan nehh tak pernah kuar sorang tapi kali neh kene jugak . kalau umi aku tahu neh parop kene ngepek oyak tak dengar kate . huhu . maaf umi tadi terdesak sangat . abes ayat juagk la bace . then tyme balik pom kene balik sorang jugak tyme tuhh pukol 6 dah kot . okey pukul 6 jordan pukul 12 mesia la . then naek teksi tuu pakcik tanye " whein ? "aku cakap laa ila 
" buabal janubiah " pakcik tu ta paham . so aku pom cakap laa " ila sakan yarmouk bab janubiah " pakcik tuu baru paham . huhu . then mase kat dalam teksi tuu pakcik tuu tgok aku then ye pom tanye " tullab ya bint ? " aku balas nak tanak " na'am " then kat dalam hati neh tak henti henti bace ayat kursi takot dia bawak lari aku yg comel neh :) hahaha . then pakcik tuu sembang agy ye tanye " malizi ya bint ? " aku cakap " na'am " then ye cakap " ahlan ila urdun " aku neh dah menyampah dah asal laa pakcik neh banyak cakap plak . ye tataw ke aku tengah takut neh ? huuhuu . aku dah nekad lu ye hantar aku kat bab janubiah dengan selamat aku nak bayar lebey . then aku teruslah husnul zon kat pakcik uhh . alhamdulillah . sampai jugak dan aku tunaikan janji aku nak bayar lebeh . huhu . tape laa asal aku selamat . kan ?  okey tamat sudaa kesaa tuu . huhu

kemaren aku timbang berat tak sangka woo berat aku turun mendadak ! takot aku . huhu . dari 4* kg jadi 4* kg !! huhu . memang laa minggu nehh macam sebok sangat sampai ta sempat nak makan so skam aku nak naekkan balik berat badan  . oh yeah ! berusaha capai berat 5* kg ! ameen . --tadi bedal ayam dekat sekor !-- hehehe . hari hari camni kan best . bukan kate 5* kg mungkin jugak akan jadi 6* kg . hahaha . takotnye ! 

dear my exam ;

exam sayang,i tak sedia lagi nak terima lamaran u . u tak saba sangat ke sayang ? u tak kesian kat i ke ? i tak reti nak layan u sebab i tak sedia lagi neh . u pinang i cepat sangat . i kalau boleh tanak lagi trime lamaran u tapi nampaknye i terpakse gak terima lamaran u . harap u tak kejam ngan i . bagi yg i nak . yg senang senang je okey ? yg susaa susaa tuu saba dulu ehh . naty i nak mendalami dulu care care nak tackle u . huhu . okelaa sayang . i buat neh demi u taw ! tunggu i eh exam sayang . naty i datang jumpe u dan i akan buat yg terbaik demi u . waiting u make me stress sayang ! :(

haha :) dah sengal dah kut aku neh . okelaa . nak sambung bace buku . adiosa !