“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

:: macam mana jika .. ::

okey tajuk macam menarik tak arini ? langsung tak menarik so sape kate tak menarik dipersilaakan off belogg saya ini . haha . kejam tak ?tak kan ?
hari neh so far goes smoothly laaa happy je sebab saya dah malas nak pikir sumer bende yg menyeliratkan otak untuk pikr gayaa nak cari solution E=mc je . huh ! budak sains stream je ne pikir camtu saya tak yah . haha . bebalik kepade tajuk macam mane jikaa kumpulan amy search ituu jikaa 'search' nya dimelayukan bab kate dr mahmud . bapak lucu jadi panggil kumpulan amy 'cari' . haha . okey . terus ke titik . macam mane jika tibe tibe saya ade depan pintu rumah saya . macam balik mesia senyap senyap . mesti umi saya terkejut gajah kot tibe tibe je saya ade atas rumah . haha mesti lawak kan ? kan ? so saya bercita cita untuk merealisasikannya . tunggu masa sahaja . sabar . u'ols ! herei come back . ngehh~
oke..stop lu jap sebab perot dah lapa gilaa babun nak nyanyi dah kot mintak diiisi . 

oh life is soo good with problem kan ? ia akan buat kita semaken dewase . (-_-')