“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

:: ini adakah entry terakhir untuk blog ni? ::


pergh! seriuss gamba ni ta edit . ta edit . tengok kat friend request . 113 friends request doe !! HAHA . MALAS NAK APPROVE. senarnye aku tgah pikir nak buat ape ngah blog nii . asew macam nak tutup account blog ni sebab nye tatau laa . haha . tapi lu ade orang bantah , tak jadi kot . haha~




 first,happy besde wan sweet18 la yew . haha . paling tak leh blah semalam time nak wat suprise party uhh nak tgu kul 12 tu lame sangat so,aku tido lu then sampai kol 12 uhh k mint meh kejut dan aku dalam separe sedar ng rambut serabai nye macam budak kecik meronta ronta tanak bangun sebab ngantok . kawan plak bahase baik nye g rekod time aku tengah mamai . haha . PERGH !! =.= paper pom,skam kawan aku kene VIRUS . oh tidakk ! tapi bukan virus bahaye laa . haha . virus dowang ialah tak leh tengok komen orang skeq mesti g LIKE !! PENUH NOTI AKU KO TAW TAKKK ! wahaha . tak percaye silaa rujuk gamba atas kat notification tuu . haha . kan byk tuu . hahah .
okei terime kaseh daun keladi kepade encik kriey alias kerana mengedit gamba screen capture nii . wahaha .



antara yang kene virus ni adalah seperti yang tertera kat atas . haha .dan kumpulan PINK kamu berjaye dude dan sekarang encik amir



mungkin blog ni selepas ini akan bertukar wajah dan isi kandungan kearah lebih dewase dan berfikiran matang dan terbuka . :)