“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

. : suke minat sayang cinta: .

sape pandai beza antara suke minat sayang dan cinta neh bagaimana . tolom gtaw saya ? ape beza sume tuu . huhu . ape ituu suka ? apa ituu minat ? apa itu sayang ? dan apa itu cinta ? 

WHT !! saya selalu confiuss . yg mane satu suka dan minat . sayang dan cinta . =.= . jika saya cakap saya suka orang nehh adakah saya minat sayang dan cinta ? tentu tak kan ? so lu saya cakap saya minat kat orang nehh adakah saya juga dikatakan suka sayang dan cinta . pom tak ! okey yg ni plak . lu saya kate saya sayang oranggg nehh adakah saya cinta minat serta suke well hell ya kot ! dan cinta ? kusut . okey ! cinta paling top ranking sebab perasaan tuu tak leh nak terjemah . dan cinta neh pom ade byk . cinta pencipta cinta , cinta nabi , cinta ibubapa , cinta ilmu dan ecetera ecetera . bajett alim laa tulis nehh . pergh ! perangai macam munafiq belagak nak bagi intro ayat alim alim . tak bleh blah . <----well mengutuk diri sendiri ye . orang laen jgn terasa aww !

okey balik ke titik . apa komen tentang suka minat sayang dan cinta neh senarnye ? ade kaitan ke ? well hell . ade kot . ehh jap . aku neh dari tadi well hell well hell . nak sangat ke neraka ke ? wa tanak ! huhu . neh sumer pengaruh mr.kay yg coolio laa nehh . ayt die pergh ! mesti ade bullshit ape sume . secukup rase laa so jadik terpengaruh skeq skeq . credilah sama kau mr.kay ! 

alamak . berbalik terus ke titik balik . okey , bila kita suka mesti kita minatkan something about dia ke minat dulu baru suka ehh ? ntah saya pom tataw . okey . mulekan dgn minat dulu mesti suke kat die bilaa dah sukee mesti ade perasaan sayang bilaa dah sayang mesti dah cinta . okey ! totally salah dan ta berasas . tak ke ? agak laaaa . haha . so naty saya takleh nak cakap saya suka orang neh sebab naty orang tuu akan anggap saya sayang dan cinta dia sama . tentulah tidak ! alamak berbelit sudaa , bikin salah paham neh . umm WTV la sebab malas nak edit dah yg atas uhh . bagi saya . suka minat sayang cinta memam perkare yg beza tapi same . aik ? camne tuu ? camni beza sebab tahap tahap kita tertarik kat sesuatu tuu lain . ntah aku dah penim nehh . haha . 
okey saya suka --- , saya minat---- , saya sayang ----- , saya cinta ? mestilaa makayah saya ! haha . okey . se-ri-us . saya cinta tet tet tet tet tet . :)

well saya tataw nak cakap apa senarnye . dah pukol 3pagi tapi mate still on je cam lampu . tanak tutup agy . bukak fb pom letih dok berbalas kritikan bersama kriey dan amir . harap korang tak jumpe aku punye blog nehh . ekeke . aku gurau je kawan . lu ko jumpe blog aku . jgn terase aw . hahaha . okey ! tadi ade der sempoi nak berbalas kritikan ng aku . waa bolee tahan ko punye ayat der . kalah wa . haha . papepom wa like ur style der ! 

okelaa dah pagii . perut asew lapa dan mata akan ku pakse jugak bia pejam . kejam tak ? tak kan ? hehe . 

good morning mesia . skam mesia kol9 pagi dan jordan pkol3 pagii..

sepatotnye la ni i'm off to bed..esop tido straight!jangan sape kacau ! okey . good ~ haha