“Hidup hanya ada erti pada yang bahagia.”

:: nak santai santai je ::

aku penat . 

aku letih . 


fikiran aku letih sudaa . 

so . 


aku just nak post bagi nak hilangkan kepenatan aku sehari ini . 

tapi serius tak dapat hilangkan itu .

ntah la .


aku tade mood .

aku malas nak cakap . 

sorry


nak call rumah pun malam sudaa . 


nanti ganggu plak .


adoi =.=


hati tak keruan . 

tapi aku ada something nak share . 


ni hasil aku cari mase aku tader mood . 


bila jumpe bende ni sengih jap . :) <-----like this laa


                      gamba first :






dipetik dari sumber bernama :P .  
P/S: people do love to smoke is people that wanna kill himself by his own self . perghh !! i've done nothing with SMOKER ! bajet macho laa tu bro ? kalau kau hisap tuu asap masok dalam perot ko okey jugak ta kene orang lain ni tak . lantak ko laa wahai SMOKER nak cakap aku nii bajet ke hapa . ade aku kesaa? wahaha<---- saje nak test marah






teka cepat kat atas itu is apa ? itu is my name lah . found it at google last night . wahaha . babes+gedik+mnje=humaira' ? boooooooo ! google is damn jeles dengan aku . haha . taw laaa name aku femes tapi google;ko tak yah laa mention name aku . wahaha


MOOD : still >90000 under pressure dan hati maseh lagi rase tak sedap nii . YaAllah~ jangan lah kau timpakan sesuatu yang buruk keatas keluargaku . AMEEN~